Jak zdvojnásobit reakci na emaily, které posíláte vašim zákazníkům (7)

Každého z nás napadne, že pro zvýšení prodeje “stačí odeslat zákazníkům nabídkový email”.

Jenže… drtivá většina emailů, které zákazníkům odesíláme, končí v koši.

Proč?

A jak zabránit, aby zákazníci nemazali i vaše emaily, aniž by je vůbec otevřeli?

V následujícím videu jsem pro vás připravil vysvětlení:

Jak zdvojnásobit reakci na emaily, které posíláte vašim zákazníkům (7) 2

Zobrazí se vám kliknutím sem.

Pokud se v něm poznáte, bude to asi trošku bolet (když si uvědomíte, kolik zákazníků nevědomky od čtení vašich zpráv odrazujete).

Ale hned také zjistíte, jak to v následujících 7 dnech napravit…

Úspěšný týden přeje…

Jak zdvojnásobit reakci na emaily, které posíláte vašim zákazníkům (7) 3

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

 

P.S. Chcete výsledky? Pokud chcete, aby lidé vaše emaily nejen přečetli, ale aby pak také zavolali do vaší firmy, přijeli na schůzku nebo rovnou objednali, celé si to můžete usnadnit využitím tohoto nástroje.


Kategorie

nabídka emailem, neodolatelné emaily


Může vás také zajímat...

Zlepšit i vaše prodejní výsledky? Okamžitě pomocí těchto online průvodců...